Cand esti mort, nu stii ca esti mort, e greu doar pentru ceilalti. La fel si cand esti prost.

Home » Alma Muntean » Realitatea cazului Magurele (Lucky)

Realitatea cazului Magurele (Lucky)

statistici

  • 4,906 hits

Am fost acuzata ca eu caut cazuri de catei cu handicap, pentru a castiga bani de pe urma lor. Ca i-am facut poze catelului pentru a face pagina pe facebook sa adun bani in interes personal. Ca vand caini si ca am un interes din a salva si ingriji animale.

Am primit aceste comentarii, pe 23 ianuarie 2013, pe propriul meu profil, vis-a-vis de cazul Lucky:

bich1 bich2 bich3 bich4 bich5

Am inteles ca gasitoarea – Ramona –  (imi pare rau, n-o pot numi proprietara cainelui) are mare nevoie de transport, pentru a-l aduce pe Lucky pentru investigatii la Ortovet. Am mai facut treaba asta cu transportul, nu multi isi murdaresc masinile carand caini.
Nevoia ei, de a-i fi transportat catelul la Bucuresti, reiese foarte clar din discutia initiala pe care am avut-o cu ea, in seara zilei respective. Ulterior a afirmat ca eu m-am dus sa o fortez sa-mi dea cainele, si ca nu m-a rugat nimeni sa-l transport.

ramona1

ramona2

In dimineata urmatoare, probabil a crezut ca nu va mai putea stoarce bani de pe urma cazului, daca-i iau eu cainele, prin urmare s-a sucit.

Cumva, am reusit sa o induplecam, dupa indelungi insistente, sa aducem catelul in Bucuresti, m-a sunat si mi-a dat adresa. Am mers la Magurele si a incercat sa imi ofere bani (pentru deranj) ca sa ma intorc la Bucuresti fara caine. Intreaga conversatie pe care am purtat-o la poarta, cu ea si cu sotul ei, este inregistrata audio (inregistrarea nu o public, dar va fi folosita ca proba in proces). Intr-un final, am adus cainele la Ortovet  si si-au cerut scuze. Am pozat catelul si am pus pozele pe facebook, in mod public, pe profilul meu, astfel incat toata lumea care era interesata ce s-a intamplat, sa poata vedea ca Lucky a ajuns la medic.

S-a vehiculat ca voi folosi aceste fotografii pentru a strange bani “pentru mine”. Nu, nu voi folosi. Le voi folosi insa pe toate celelalte, ca sa arat lumii cine sunteti.

Am pus motorina de 150 lei si am pastrat bonul. M-am imprumutat de acesti bani de la prietenul care m-a insotit la Magurele si a facut fotografiile.  Tot el a platit si biletul de tren al lui Ciprian, pentru intoarcerea pana la Ploiesti. O anume Silvia spusese ca ma asteapta la Ortovet sa plateasca transportul si radiografia. Nu am cerut bani nimanui pentru transport, insa nu gasesc deplasat ca unii sa-si foloseasca din timp si altii din bani, pentru un anumit caz. Banii mei personali merg catre cateii pe care eu ii hranesc si ii ingrijesc, cati sunt acestia puteti vedea in albumele din profil.

bon

Nu mi-a fost decontat nici pana astazi transportul respectiv.


Leave a Reply

