Cand esti mort, nu stii ca esti mort, e greu doar pentru ceilalti. La fel si cand esti prost.

Home » Generalitati » Despre facebook

Despre facebook

statistici

  • 4,906 hits

Regulamentul imbecil al facebook nu poate prevedea ca eu nu am cum sa raportez un continut care-mi prejudiciaza imaginea cata vreme nu am acces la profilul persoanei care face lucrul asta. Toate cele trei cretine m-au blocat, din niciun motiv – nu am interactionat public cu ele, pe profilurile lor personale – asadar facebook nu-mi ofera nicio posibilitate de a ma apara.

Am creat initial o pagina cu toate materialele pe care le voi publica aici, pagina care a disparut in mai putin de 30 de minute, dupa ce a fost raportata. Din acest motiv am ales sa le public pe o alta platforma.


Leave a Reply

