Cand esti mort, nu stii ca esti mort, e greu doar pentru ceilalti. La fel si cand esti prost.

Home » Generalitati » Despre acest blog

Despre acest blog

statistici

  • 4,906 hits

De ce am purces la demascarea cretinelor  si nu imi vad de treaba, poate va intrebati? Sunt aproape doua luni de cand Alina Petrovici mananca rahat despre mine  si initial am ignorat-o. Apoi am fost curioasa ce problema are, pentru ca nu ma astept la atata determinare de a face rau din partea unui om fara nicio problema. Dupa parerea mea, femeia ar trebui internata. Insa, dincolo de asta, am prieteni pe facebook care au inceput sa-si puna aceleasi intrebari ca si mine initial, anume: “ce stie Alina Petrovici despre Maria, incat o acuza fara incetare?”.

Bun, am aflat ce stie si fac public, pe de o parte ca sa stiti cu totii ca lucrurile nu vor ramane asa, pe de alta parte pentru ca nu o pot opri decat reclamand-o, lucru pe care il voi face luni la prima ora. Am aflat tot ce am nevoie sa stiu despre ea: adresa, numar de telefon, e-mail, numele de fata. Eu pot dovedi, in instanta, ca am fost supusa in mod constant unor afirmatii calomnioase, menite sa-mi distruga imaginea publica, asa cum ea insasi afirma, si o sa va arat imediat. Merg pana in panzele albe cu treaba asta, s-a depasit orice limita a bunului simt.

S-a intamplat ca simultan cu prima mizerie sa ma implic intr-un alt caz, cu un metis bichon care trebuia transportat de la Magurele (Prahova) la Ortovet. Doua cretine (Lumina Michaela Luminita Westermann si Alma Muntean) s-au trezit vorbind la adresa mea, fara sa ma cunoasca sau sa fi vorbit vreodata cu mine, fara practic sa-mi fi studiat vreodata profilul de facebook, care este public pentru toata lumea si unde se poate vedea clar cu ce ma ocup. Au presupus ele ca eu castig bani de pe urma cainilor cu handicap si au vehiculat ideea asta fara nicio dovada, din motive pe care mintea mea nu le poate cuprinde. Mi se pare halucinant sa-ti dedici timpul si energia unor scopuri de asemenea josnicie.
Prin bunavointa prietenei mele Iris Dorneanu, am cate o conversatie si cu acestea doua. Vor urma inca doua procese civile, insa asta e o alta treaba.

Prin acest blog intentionez sa arat adevarul despre situatia asta, celor care vor sa-l stie.


Leave a Reply

